TEKST[nl][SEO/Tagline]

Veelgestelde vragen

HOE KAN IK IN CONTACT KOMEN MET CRYSTAL CLEAR?

Slimme vragen, leuke ideeën, goede suggesties of een klacht? Je kunt in contact komen met Crystal Clear via het formulier op de contactpagina of via één van de onderstaande mogelijkheden:
Per post
Vrumona B.V.
Consumentenservice
Antwoordnummer 2210
3970 WD Bunnik
Telefonisch
0900-8786662 (lokaal tarief)
0800-8786662 (niet bereikbaar per gsm)

E-mail nieuwsbrief

HOE VAAK WORDT DE NIEUWSBRIEF VERSTUURD?

Wij sturen standaard een nieuwsbrief per maand met de allerleukste tips, het laatste Crystal Clear nieuws en exclusieve winacties en soms voordeelacties. Incidenteel sturen we een aparte e-mail om iets belangrijks te vertellen.

HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF VAN CRYSTAL CLEAR?

Als je de nieuwsbrief van Crystal Clear wilt ontvangen, kun je jezelf inschrijven via deze pagina.

HOE KAN IK ME AFMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF VAN CRYSTAL CLEAR?

Als je de nieuwsbrief van Crystal Clear niet langer wilt ontvangen, kun je jezelf uitschrijven via de link onderaan elke nieuwsbrief.

WAAROM DE FACEBOOKPAGINA VAN CRYSTAL CLEAR LIKEN?

Op de Crystal Clear facebookpagina plaatsen we meerdere malen per week de allerleukste tips, spreuken en acties van Crystal Clear. Ook is dit de plek om met ons en andere fans van gedachten te wisselen over allerlei zaken.

Winacties

HOE WERKEN DE WINACTIES?

Aan sommige tips wordt een winactie gekoppeld. Vul het formulier onder de actie in om mee te doen en een code van een Crystal Clear verpakking. De winnaar krijgt persoonlijk bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

IK BEN HORECA-EIGENAAR EN WIL GRAAG MIJN HORECAZAAK AANMELDEN ALS VERKOOPPUNT OP DE WEBSITE.

Dat kan! Neem contact met ons op via het contactformulier en vermeld daarin duidelijk de naam en locatie van jouw horecazaak!